En Fredag

Hoho! Då var man hemma igen. En riktigt mysig vecka hos mormor och morfar. Har bara suttit och ätit hela tiden känns det som, men vem gör inte det hos morföräldrarna? ;) Ska dra en kort sammanfattning av veckan:

Måndag:
Gick upp runt 6 och gjorde det gamla vanliga och sen skola. Efter skolan gick jag hem till Caroline en stund och fikade lite. Skit ungen var ledig. Men i alla fall så missade jag bussen två gånger så jag kom hem till mm&mf rätt sent, tog mig en macka och en kopp kaffe sen kollade jag och mf på sporten.. För hans skull!;P När klockan närmade sig elva började jag göra mig iordning för kvällen sen sussa..  Ingen märkvärdig dag, cheap Monday!

Tisdag:
På tisdagar har man sovmorgon om man går i Mp1a! (dock inte språkeleverna) Så mormor körde mig till skolan. Väl i skolan kom jag på att "ja jävlar, mina gymnastik kläder!". Om man inte har kläderna med sig till gymnastiken får man oglitig frånvaro, alltså skolk! That SUCK! så jag fick både skolk och håltimma. Kunde lika gärna sova två timma till. Och till råga på detta så har man en håltimma efter idrotten så de va inte så kul.. Inte när man haft en håltimma på 80minuter innan.
   Efter skolan så prommenerade jag hem till lilla Amanda som kokade kaffe till oss och så fikade vi lite och jag åt Amanda ur huset som vanligt. Sen så skulle jag traska iväg till skolan igen eftersom vi skulle ha föräldrarmöte så jag skulle servera fikat. Efter detta åkte jag hem med mami och dadi..

Onsdag:
Skola, bla bla bla bla...

Torsdag:
Som vanligt var man i skolan sen kom mormor och hämtade mig. Skulle passa kusinerna. Amanda skulle på kalas så hon var finklädd medans Linnea sprang runt i myspysiga kläder. Det blev pannkakor till middag, vilket inte är såååå ovanliga när jag passar dom.;) haha! Sen så somnade jag i soffan när de lekte med barbies och dockor. Vaknade av att mamma Pia kom hem sen åkte jag och mormor hem till dem. Duschade och kollade på lite tv sen kröp jag ner i min säng och sov som en liten gris tills klockan ringde idag klockan 6.

Idag/Fredag:
Skolan. Rätt kul på Grafen, mitt projekt verkar bli rätt bra med så jag är helt nöjd! :) Missade bussen så fick vänta på bussen i snön, usch! Kallt! Sen när jag kom hem så har jag nu tvättat och här sitter jag, med en kopp kaffe i min hand och skriver blogg.. Ska kila nu, kanske skriver mer sen. Puss /ee

Kommentarer
Postat av: Emma

låter som en trevlig vecka!! =)ha en trevlig fredagskväll!=)

2007-11-23 @ 17:55:36
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0