en stor kopp te och top modell!

Ah, ännu en kväll späckad med top modell! Väntar på att te-vattnet ska koka upp sen så blir det afrikanskt te med coccos/vanilj, mumma!:)
Sussade hos Caroline inatt, jätte mysigt. Hon hade fixat med en mysig kvällsmat och en av de nya "Beck" filmerna igår när jag kom. Skit mysigt, fast vi hann typ se 1/3 av flmen innan båda sov som små grisar.. Ha ha! Men i alla fall så när jag duschade imorses så gjorde hon en skiiiit mysig frukost med levande ljus, te, rostat bröd och massa mys. Längsesen man fick sig en sådan rejääl frulle. Mycket trevligt! Sen fick jag skynda till skolan, trodde jag skulle komma försent till första lektionen för jag gick 5 minuter innan vi började men Svenska läraren va lika sen han så jag kom i tid i alla fall! Well well, ska göra klart mitt te nu sen top modell! chiao/ ee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0