out and about

Åkte med farmor till överby idag. Fick två nya kuddar eftersom mina nuvarande var så slitna och så kollade jag ut min julklapp och kameran.  Kan inte bestämma mig om jag ska köpa en Canon eller en Nikon.. Någon som är bra på kameror får gärna kommentera och rekomendera! :) I alla fall så var jag 100% kaffesugen när jag kom hem så jag drack två koppar på raken, mumma! Doppade ostmacka i med, det är inte helt fel de heller!
Men men, kanske ska kolla lite på matten som man ska ha prov i på fredag? Låter som en sund ide med tanke på hur aktiv jag är på lektionerna. :P
Juste! Ska sova hos Caroline imorgon! Ska bli jääääääätte mysigt, längtar!  P&K /ee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0