Seductive music, Saturday night!

Sitter och lyssnar på bra musik och bara klickar runt på nätet. Som vanligt!:P
Har faktiskt fått gjort lite läxa idag, blev nästan klar med det jag skulle bli klar med. Lite trött efter en lördagnatt. Var på rätt chill fest hos Jesper igår. Runt ett nån gång gick jag och en kompis hem till mig och kollade Halloween filmerna. Rätt kul med tanke på hur dåligt gjorda dom är, alla töntiga scener blev så skrattretande men Martin tyckte filmerna var "balla".. Haha, jag låg bara och skrattade. Sen runt tre fick stackars Martin springa ner till stan för att inte missa bussen medan jag själv kröp ner i min mysiga säng och somnade snabbt. Vaknade halv tolv i morses eller det kanske inte ens är morgon då? Well well, så vaknade man med värsta Söndags-ångesten. Inte roligt med sånna mornar! Allt man borde pluggat till kommande veckan och allt man missade att göra under helgen alla saker man inte orkade och allt man gjorde fast ändå inte.. I dessa stunder kan de va riktgit skönt att lyssna på bra musik, i alla fall lite depp musik blandat med halv depp och så ska det helst vara gamla låtar! Just nu spelas Bruce Springsteen - The gohst of Tom Joad. Good, good!
Har en hel spelningslista med Bruce Springsteen just nu. :) Blev så sugen när det nya albumet spelades på radion så då har jag såklart med dom låtarna med;
Bruce Springsteen - Long walk home
Bruce Springsteen - Radio Nowhere


Imorgon ska jag ut och handla julklappar med farmor och kolla in nya Kameran som ska inkasseras nu i vinter. I'm so excited!:D Sen så får man väl se vart dagen slutar.  Ska försöka klämma in en solning med. Ska hem till mellerudarn Caroline nån dag i veckan med förhoppningsvis. Ska bli riktigt kul, eller så får ungen fanimej komma hit! Aja, nu ska jag fortsätta med mitt klickande sen kommer caroline hit på en fika och då ska jag passa på att få med henne på en kvällsprommenad. Puss/ erika


Kommentarer
Postat av: Caroline

Mohaha , JAG kommer ;)

2007-11-27 @ 08:49:24
URL: http://Caroliicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0