Kvällar

Gårdagen blev hyfsat bra och Krille var rejält i stängerna som vanligt. Han sjunger så väggarna vibbrerar och han skriker av lycka. Sött!:) Sen mot tolvslaget började vi dra oss ner mot staden och dom andra skulle till Oleary's men jag var så trött så jag orkade inte, fick skjutts hem av Henke istället. Så jag tog mig en räkmacka när jag kom hem och slängde mig i säng efter de. Sen nån timma efter att jag somnat så ringde tydligen mig mobil och jag svarade i sömnen. Eller jag var typ vaken men ändå inte så jag vaknade av att jag paratade i telefon. Haha, helt knäppt! De va Krille som ringde och jag bara babblade i natt mössan och han fattade väl ingenting av vad jag snackade om - inte jag heller!;) Sen så somnade jag i alla fall om och vaknade runt tio då jag gick upp och tog mig en låång dusch sen alla avsnitt av Andra avenyn som jag missat nu i veckan. Ja a, och här sitter jag. Väntar på mat, ska ut lite senare ikväll.. Bio eller nåt tror jag. Pyss

Kommentarer
Postat av: MrMrs.blogg.se

Jag har redan löst det, gjorde de direkt efter att jag skrev å frågade dig.. :) Thanks anyway ;)
Kram / Jessica

2008-04-06 @ 19:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0