Summery of this day

Då hade ännu en helg passerat. Längtar till nästa helg, förhoppningsvis shopping i Göteborg med goa nötter! :)
I alla fall.. Vaknade hyfsat tidigt och fick i mig en god frukost. Har sedan spenderat större delar av dagen inne på mitt rum. Mtv, the voice och Z-tv har rullar på och jag har dansat runt hela dagen till skön musik i alla dess sorter. Ringde Anni också så vi pratade ett tag om allt mellan himmel och jord men vi beslöt oss i alla fall att ta en vårpromenad i det sköna vädret. Vi gick runt Ängens gård och runt lite i skogen, friluftsmänniskor? Mysigt i alla fall, och solen stekte gott i ansiktet på oss båda två. Vi pratade minnen, ha ha.. Kul! Sen pratade vi lite sommar planer och jag blir helt uppspirrad av det. Längtar enormt mycket till sommaren. Sola, bada, sköna sommar kvällar, promenader längs bryggan, fika på Strandgatan och glass.. aaaah! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0