andra

Andra dagen i skolan, tre lektioner = Mycket segt! Somnade på svenskan Och på historian. Ny lärare, Håkan hette han, fruktansvärt tråkig..  Inte på det positiva humöret idag känner jag. Vaknade med svidande huvudvärk och har haft det ungefär hela dagen. Nu när jag kom hem var jag fruktansvärt trött och fann mig i att " ja jävlar, körlektion kvart i fem, tusan". Inte mycke mer med det, bara ner och köra, boka nya lektioner och köra på. Ska nog hem och sova sen. Usch, känner mig lite krasslig, undrar om en förkylning är på gång. Ska laga lite mat nu och sätta på en kanna med kaffe, kanske lindrar huvudvärken en aning, då jag inte gillar att använda mig av huvudvärkstabletter. Skriver nog mer sen, om jag inte kör av vägen av utmattning vill säga. Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0