babylonsjukan

Usch, min huvudvärk vill sig inte. Det blir bara värre och värre:( Urk! Orkar inte detta! Körningen gick faktiskt överraskanade bra (med tanke på ballonghuvudet). Efter det en lite sväng förbi bibblan för att snacka lite skit med Jules som förövrigt varit duktig nog att sätta sig o plugga lite på biblioteket då. Äntligen har hon skaffat sig comviq så nu smsar vi gratis till varandra och ringer för bara 69kr uppkopplingsavgift, GÖTT! Smsterrorist Erika, här kommer jag! Nåja, ska väl ta mig en frukt eller så och lite te, en film och sedan sova. Krya mig själv, för imorgon blir det ju, var meningen, NRJ in the park med Jules eller kusten. ciao bellas! ha en trevlig kväll nu peeps:)

Kommentarer
Postat av: Robert Nehmé

babe du matchar din tunika med skärp skor väska och tights inte som pundarungarna osm tar en stor sport t-shirt och röttna tights dag in och dag ut året om.

2008-08-21 @ 19:34:33
URL: http://mrmrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0