Back again

Då var första skoldagen avklarad. Hyfsat lugnt måste jag säga. Kul att träffa klasskamraterna igen plus några fler. Nu börjar ju de nya ettorna, känns konstigt att inte va yngst längre. I alla fall så har man ju börjat det mest meningslösa året (känns det som) nu då. Tvåan, mellersta, typ som åttan.. Året kan gärna gå väldigt fort så jag kan få börja trean snart och sen studenten. Fast som sagt, det är ju utom synhåll just nu.. Får ta dagarna som de kommer, börja plugga lite mer intensivt och så ska jag börja träna igen, äta nyttigt. För nyttigmat, det kan man ju inte direkt påstå att man fått i sig under denna sommaren iaf. Ska börja på Sportlife sen ska jag nog kanske börja äta GI eller så ska jag bara prova nyttigmat, mycke frukt och grönt, inget sött som tex. godis, snask och glass.. Grönt te står högt på listan och Minst en promenad som dagen... Mja, å sen så kan man ju drömma också, för jag känner ju mig själv rätt bra nu och vet att det mest bara är tomma ord, sånt jag gör när jag sover ungefär.. Tränandet då, alltså jag gör det inte utan jag bara säger att jag ska eller kommer att göra det. Men ICKE NO! Nu ska det ske, jag vill komma i form och kanske gå ner ett eller två kilo. Well well, nog om detta.. Lite mat i magen, grönt te och The Hills. Wiwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0