Helt underbart!

Gårdagen var riktgit trevlig. För att sätta orden på det; Fy Fan vad kul de va! Jag och Juia shakade assen hos Anton och vi skrattade nästan nonstop.
Jag: "Man borde inte vara så kaxig när man har tandkräm i hela nyllet"
Julia: "va"
Jag: "HAHAHA, MAN BORDE INTE VARA SÅ KAXIG NÄR MAN HAR TANDKRÄM I HELA JÄVLA NYLLET, HAHA".
hahaha, som sagt. Kuligt. Har alltid kul med den bruden och vi pratar om att jag ska med till Tyskland på höstlovet, mamma sa jag men vi ska prata mer om de. Det vore i alla fall helt otroligt kul.. Har alltid kul med Julia. Och gårdagen var en av dom bästa, tyckte i alla fall jag. Maximalt-KLIMAX. Ska läsa engelska nu sen ska jag nog göra klart MDK som jag inte ens börjat på i vanlig ordning. Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0