not my cup of tea!

Satt ju som sagt i Grafsalen och fördrev tiden då Emo kom in och sa "Christer är sjuk".. mmmmm, KUL???? Hade man fått reda på de i tid hade jag slutat 11:15 idag. Men nej.. Så jag rusade ner till bussen som i sin tur var sen, vilket innebar att jag inte hade behövt stressa sönder för att hinna med bussen. Sen efter det så kom jag hem "åå, ett hårstrå i mitt ögonbryn har växt fel".. Fattar pincetten och drarbort hårstråt (plus 10 000till). Överdriver, nä men jag fick tag i en massa hår och så drog jag bort dom. FAN!!!! SÅ mitt ögonbryn är nu 2centimeter kortare på ena sidan. Får bli till att fylla i de tills domdär jävla fjuttiga hårstrårna har växt ut igen. Det kommer säkert ta minst 2 veckor. För mina ögonbryn är väl inte dom bästa. Till råga på allt detta har jag haft huvudvärk hela dagen och nu har jag fått ont i halsen med! usch! orka inte detta! Inget gbg med andra ord och inget kusten med Julia. Nu är jag besviken till Max! Får ligga hemma och kurera mig istället. punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0