One of those days

Har håltimma, urk! Andra halvan av fotogänget slutar 11:15 idag men jag går kvar till kvart över tre. Mindre kul. Fast en sovmorgon till 11 på tisdag gör saken lite bättre.. Då har dom andra foto. Hoppas det bytsom när våren kommer så våran fotogrupp också får sluta tidigt på fredagarna. I alla fall, känner att jag måste ha iaf En sovmorgon i veckan för att klara resterande dagar i skolan. Går ju upp klockan sex för det mesta så man blir sliten efter ett par veckor/månader. Känner mig redan nu trött på allt, skolan alltså. Skoltrött efter två dagar, kan de bli värre? Nae, jag får lov att hålla ut, bara tre månader och 29 dagar kvar till terminen är slut. Ungefär. Nä, nu ska väl jag surfa vidare runt på bloggar, community-sidor m.m. tills sista lektionen drar igång. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0