pengarna och sängen

Caroline tvingade med mig på en solning fast jag egentligen har lovat mig själv en blek vinter.. Haha, inte ens höst så vad dillar jag om egentligen? men saken är den att har jag väl börjat sola solarie så kan jag verkligen inte sluta heller, vill bara bli brunare och brunare, typ svart är väl målet:P Men nu har jag lovat mig själv att inte sola denna vinterna. Det ska alltså bli en blek vinter för min del. Sen så blir det ju Egypten så då blir man ju brun. Det får duga liksom! Men men, ska väl kika över min ekonomi nu som förövrigt sviker, as usal(?). Måste få ihop till dendär vinterjackan jag vill ha i vinter plus skor plus annat.. Fast om de inte blir dendär jackan blir det en annan och så behövs det inte sparas för den kostar bara 800:-.. Pengar som pengar, ska väl komma till sängs i tid ikväll. Saknar alla tvserier på söndagar som man kan myskika på tills man somnar. The Hills? Var tog resten av avsnitten vägen? Kommer tydligen inga fler.. Andra avenyn är ju en klassiker med, för mig iaf. Söndagarna fullspäckade med det, kunde det bli bättre då? nae:P knappast. Nu blire pengarkollen sen sängen, sleep tight/erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0