Regn, regn och åter regn

Tar aldrig regndropparna slut där uppe? Det regnar ju fan oavbrutet. Usch! Vaknade klockan halv tolv och kom på att "FAN, om 30 minuter ska jag vara hemma hos Julis", så det var bara att palta på sig kläder, slänga i sig frukost och hoja ner till stan.
Ungefär 100meter från mitt hus satte världens ÖS regn igång och när jag kom ner till stan kunde jag knappt stå för jag var så blöt. Helt genomblöt, bokstavligen. Sen skulle jag ner till Flygbolaget, minns inte vad de hette, och kolla hur mycket det kostade att bara köpa en flygstol utan taxfree och utan mat, bara resan. Men då hade ju det såklart stängt så när man kommer ut på gatan igen kom en såndär underbar skur igen. Så jag sprang bort till bussen som var fem minuter försenad. Mindre kul. Men nu är jag hemma i alla fall. Och får väl kika flyg här på internet då, även om jag inte fattar ett pip om hur man gör. Well well, får väl seh ur det blir. Kanske hamnar på nåt flyg ner till kina istället. Det vore ju nåt de med.
Best regards, Erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0