081203

sätter mig tillbaka lutad i soffan som jag dragit fram till datorn. Gluffsar i mig en ypperligt god fruktsallad alá erika (bananerna är godast). Orkar inte göra någon större måltid, eftersom jag är ensam hemma så lär den inte bli gjort av någon annan heller. Fruktsallad fick det bli. får ta något mer lite senare. I alla fall så var jag fruktansvärt duktig idag på håltimmen. Jag och karin satt i biblioteket och gjorde lite plugg. bland annat psykologi uppgifterna som jag inte gjort. Men nu är dom gjorde och jag kan stryka 2 ting från listan, 10 saker kvar;). Well done, erika!
Tillbaka till nuen då! Vad som är på göra listan idag: plugga inför engelska provet, kanske göra klart labbraporten jag inte gjort ännu.. Hur försenad är den nu? 6 veckor? HRMF*, blir trött på mig själv! nåväl, ska kanske tvätta lite men jag har ju en tendens att glömma bort allting och ingenting så jag glömmer väl hänga upp den i vanligordning. Annars blir de bara till att ta det lugnt, luta mig tillbaka och bara chilla helt enkelt. Ingen träning idag. Yey! Rätt skönt efter att ha tränat ett ex antal dagar i rad nu. Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0