11:06

Usch vad jag försov mig i morses! Kom nyss till skolan. Jag vaknade till lite sådär som man gör ibland, men så hajar jag till:
- Vänta nu.. De är ljust ute? 
PANIK! bokstavligen springer upp ur sängen, så där i luften liksom, flyger ner för trappan och ner i duschen. Eftersom mitt hår var fetare än smör så fick jag duscha håret med, vilket innebar tio minuter extra i duschen. Sen slängde jag nog nästan på sminket så jag vet nästan inte hur jag ser ut just nu och efter de föna håret och ner till bussen. MEN nu är jag här, good - good. Stressen börjar lägga sig och snart är det jul-lunch i skolan. Eftersom jag inte hann käka nåt i morses blir detta min frukos, men stressen ligger fortfarande i litegranna så jag har inte hunnis känna av någon hunger ännu. Well oh well, prov efter det sen slutar jag. Puss o hej, lever pasteej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0