a walk to remember

Då sitter man här igen. Kan inte sova! Minutrarna börjar tralla mot småtimmarna nu och jag tror sängen borde kalla snart , men inte ännu. Sitter här och lyssnar på en av mina favorit låtar Switchfoot - You. Älskar den låten! (och filmen). Liksom så vemodig. Anyway. Har varit en intressant, stressig, rolig och exalterad dag. Fick ju min kamera som jag är Hur nöjd som helst över. Sen fick jag köpt nyårskläder, inflyttnings present till Erik. Hoppas han inte läser min blogg för de är inte meningen att han ska veta att jag köpt någonting till honom:) hihi. Hoppas han gillar det. Apropå Erik, som jag förövrigt ska fira nyår ihop med, så längtar jag något kopiöst till nyår just nu. Så himla mycket verkligen! Musiken, drickat, kläderna, människorna - allt! Allt känns så perfekt! Kanske är helt over emotional nu(?!), kanske därför allt känns så jävla bra just nu. Eller kanske bara kameran som fått igång mig? Jag har ju som sagt så jätte länge önskat mig en sån och så bara får jag ett samtal från mamma imorses och så ligger den hemma på bordet, helt oväntad och väldigt överrskanade, och väntar på mig. bara mig, för nu är den min och jag är dens. Fast så kan man ju egentligen inte säga, men de gör jag ändå.

Nu har jag lust att kika på en bra film med Erik! Han är bara så bäst! Rolig. Nä, om man ska smyga ner under täcket utan att väcka hela huset. men först ska jag lyssna på you en sista gång. God natt på er alla. / Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0