Christmas break

Jo, ja! tack jag vet, de var inte helt fesh news! and so what? Anyway, jag har dragit på mig en sån förkylning:( Usch! Hatar det! ikväll/natt kommer Amanda, längtar! hoppas vi hinner o ses en stund innan klockan drar mot småtimmarna. Jag har tränat idag, dock ett lugnt pass. Träningen överlag var oerhört korkat när jag visste att sjukan var på god väg, men jag är nog lite träningsnarkoman såhär i början. Om de fortfarande räknas som början. Ja ja, får dricka grönt honungste och hoppas på de bästa. Men Jul-myset idag var mysigt! Morgan lästa ur sin saga som vanligt, alltid lika uppskattat och alltid lika mysigt. Så lyssnade vi på lite julmusik i bakgrunden. Men själv satt jag och målade Karis naglar, pinky-winky:) Sweet as candy! Sen blev det fika, och jag åt väl mest - som vanligt! och så lekte vi jul-klapps leken. jag fick en liten boll med en jultomte i:P Sådär tråkig så den nästan blev lite lustig på sitt sätt.

Under lovet ska jag umgås med min Amanda(så klart), Karis och Claudia:)
Underbara människor! Pussar från en snorig Erika! over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0