Trains and winter rains

Då var all snö borta. Jag har en såndär konstig känsla i kroppen. Vet inte riktigt vad de är som händer och sker just nu. Vill bara skriva av mig och lätta på trycket liksom. Skriva av mig har jag väl till viss del gjort de senaste, men inte speciellt intressant fakta om man säger så. Jag framstår säkert som värsta bitter-fittan men de kanske jag också är?.. Nej då, jag skyller på dåligt flyt och vinterdepression. Börjar känna en sån press inför att fylla 18. Jag måste medge vissa saker. eller i alla fall en. Jag har inte ens läst halva teoriboken och jag ska köra upp i Januari är tänkt. Hur ska jag hinna? Får se till att disponera min tid väl nu det sista. Funderar på att ta ledig en vecka innan uppkörningen och provet och bara plugga-plugga-teori. USCH vad dum jag är ibland. Sen så är det skola vilket innebär plugg. Mina pengarna går inte ihop och de mesta handlar om pengar idag. Har man inte pengar har man iprincip inget liv. Enligt mig. Bara sitta hemma och häcka i soffan, vad är de för liv liksom?  Okej, de är gratis att vara en soffpotatis men sen då?..  Men i alla fall. och sen när jag är 18 så ska man fixa jobb med, när körkortet är fixat. pengar, pengar, pengar.. Sen så pratades de ju om resa i sommar med Amanda och gänget. Pengar!!!! igen.. Måste spara. Sen ska jag spara pengar till Egypten med, de kostar ju att vara en shopoholic, vilket gagnar mig i högsta grad. Jag har ångest över att jag inte har några nya och snygga kläder heller. Kläder och mode är min passion och om man inte får leva upp till sin passion krashar hela din personlighet som på manhattan den 11:e september. PENGAR! vilket dilemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0