<3

Alla hjärtans dag! Kanske bara utnämnt till vissa personer. för de med partners, kanske de med familj eller annat. Jag har inte fått nåt symboliskt för denna dagen utom en fika med klassen på mentorn och saft av mig själv:P Rätt gott faktiskt! gillar min klass, vi är ett goett gäng ibland. Apropå mentorstid så körde vi en rätt lustig lek idag med. Ha ha! Kul! Tillbaka till ämnet... Jag vill ha nån gosig partner att dela min fritid med. fast de är rätt skönt med singellivet med, man är typ fri, man behöver inte tänka efter i alla situatoner utan de är fan bara att tuta och köra:D Men som sagt, de vore inte helt fel. Fast jag är inte i nåt desperatstadium så jag får väl ta och vänta. Lite trött efter i somras/höstas så jag kollar runt till våren eller sommaren igen, då kommer ju allt folk fram, typ som om de har legat i dvala över vintern, alla kommer liksom fram igen. folk som man inte sett eller hört av under hela vinter kommer fram. man hejar och så umgås man igen. Klatshigt;) Så sommaren är min tid! absolut, inte bara de med killarna men då försvinner alla problem och allt är bara så bra, uppåt, skönt och bara så sommartider. So fetsh! Ha en mysig alla hjärtnas dag nu alla som läser:) pusspusspusspusspuss!                           -`v´-


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja den leken var "jätte" kul .... ;)

2008-02-17 @ 16:23:38
URL: http://caroliicious.blogg.se
Postat av: erika

haha, a:P

2008-02-17 @ 22:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0