And it goes

ikväll blir de fest hos Annis kompis Alice - kul! Ja man hoppas ju :) Fast det blir dock inget kalsberus ikväll för jag har inte haft pengar nog att köpa något gott att smutta under kvällen, så de får bli en sällskapskväll och umgås med kul folk, skoja och ha kul. Måste få tvättat nu innan jag pallrar mig till skåne på måndag. Håller just nu på med det fast det är en  långväg kvar tills alla mina kläder är rena. Vet inte vad jag ska ha på mig ikväll heller för jag har ju ingenting tvättat:S. Kanske leggins, stor T-shirt och en grå cardigan över? Får se, de blir säkert bra. Fick solat en kvart förut med så då va de klart innan skåne-veckan. Då är man brun och fräsh;) Fick i uppgift av min mami att laga mat imorgon, fast det ställde jag nästan upp på själv. Tycker de är rätt kul att laga mat ibland. Festmåltider och efterrätt. :) De ska det bannimej bli! Kollade i grartis-tidningen Buffé igår och fick så mycket god insperation så de ska bli matlagning i morgon, de må jag då säga:) apropå igår... Hjälpte ju Anni på M15. Satt i kassan, städade och diskade. Fick god mat med, Anni hade varit i farten och gjort pajer, fast jag va ju med på ett hörn jag med. Stekte lök:D haha. Usch! hatar lukten av stektlök, de är fasen det värsta som finns. Lukten av vitlök/gullök satt i hela dagen i skolan igår så man kände sig mindre fräsh. Även om det inte osade aroma av de så känndes de ändå när man luktade på fingrarna. Blä! Well well, måste börja packa lite ikväll känns det som. Jag är ju liksom proffs på att glömma saker och så. :P Ska äta och fortsäta med tvätten nu sen blir de duchen och utgång:D wiwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0