Can you do it?

Ställde klockan på 10 så jag var uppe halv elva, kunde inte röra min möra kropp så tidigt en söndagsmorgon:P Gick upp och åt en stadig frukost för att sedan bege mig ut i slask och snö på en lååång springtur(som förövrigt inte blev så himla lång). Well well, jag sprang och sprang men tyckte enna att jag inte kom någon vart. Måste varit att jag sprang i snön för om jag hade sprungit på asfalten hade jag väl legat på intensiven vid det är laget. Aja, snorhalt säger jag bara! Jag var ute en 30-40 minuter och rörde mig, sen när jag kom hem körde jag 100situps och ett antal andra övningar. Ville va lite extra duktigt idag så jag hämtade en YogaCD som jag skulle träna lite till med men som synd vad kom jag ju på att DVD-helvetet var sönder så de fick bli ett avsnitt med "simple life" och lite stretching istället. De funkade bra de med. Så nu sitter jag här och klurar ut mitt CV och försöker skriva ett hyfsat bra med. Men det går inte så bra med tanke på min ålder och att jag inte hunnit göra så mycket ännu. En praktik på Pizzeria Alberto och EDS/Manpower kommer man inte långt på idag, suck! Äh, får fortsätta här nu. Ska studdsa in i solariet en kvart med, lite belöning för min goda motion idag! over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0