Do it right

Lördag då! jag vaknade klockan åtta av att min mamma blev skrämmd av någonting då hon bara gallskrev. som tur va så kunde jag somna om så vaknade jag klockan tio och somnade igen:P illa! Vaknade och gick upp en halvtimma senare och skulle äta frukos. MEN den blev rätt förstörd när min cp-störda mamma kom ner och började klaga så jag gick upp och sket i att äta tills dom hade ätit klart. Hatar den apan ibland! AAAH!!! SÅ nu ska jag väl ut och promenera lite tror jag bara för att få igång hjärnan och komma på gott humör men hon har väl misstankar om de med som med allt annat. Så jag får väl se vad de blir idag på förmiddagen. Gårdagen blev halvt lyckad förutom att kalaset varade längre än jag hade planerat så jag hann varken med nånting av de som skulle fåtts gjorts så de blev chill kväll hemma hos en kompis, några drinkar och bra musik. Drog mig hemmåt rätt tidigt faktiskt och gick till sängs så fort sminket var borttvättat. Funderar på om jag ska ut och gå nu eller om jag kanske ska skita i de, orkar inte bråka med min cp-mamma just nu. Hon är bara fööööör mycket, fööööööööööör överbeskyddande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0