Nya trenden?

Jag o Anni var ute och gick stavgång i nästan en och en halv timma. Ha ha, tant varning kanske? Vi diskuterade och skojade om det, tänk om typ stavgång skulle bli nya trenden. Sjukt kul. Skulle se rätt roligt ut om typ hela trollhättans ungdom var ute och vandrade med stavar. Ha ha!  Aja, det var skönt i alla fall och då fick man dagens mottion, good! För man mölade ju inte alls pizza i skolan, nä då!:P Sviiin gott va det. Har aldirg varit så god mat i skolan, ever!  Och nu sitter jag o smuttar på en islatte.
Jag, Andervang och Robert var ute o kollade runt lite på stan idag efter skolan. Jag köpte ny hårspray och Robert massa näsdukar. stackarn har åkt på en förkylning. Men i alla fall så tog vi oss fika från espresso house och satte oss vid kanalen/bryggan och bara chillade o snackade. Mysigt faktiskt, fast jag frös som röv. Fick skynda till bussen sen.
Puss och kram - Xoxo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0