.,superstar

Kanske inte rätta ordet. Men idag har jag hela dagen fullbokad för en massa saker jag ska få gjort. bl.a. tvätta, lämna ett par byxor hos min faster, hem till amanda, plugga och läsa lite ur boken från svenskan.. Aja, de kanske inte va så mycket trotts allt:P Det känns iaf mer än va de är. Jag vaknade klockan elva idag för jag somnadeom när jag hade ställt klockan på kvart i tio. synd för mig, en aning! Måste bara kolla mailen en sväng här vid burken, skriva blogg och checka runt lite med. Dricker förrästen grönt te:D , som för övrigt smakar pyton:S men jag har faktiskt en sort till här hemma och den är faktiskt riktigt god. Får blir lite mer av den sorten framför Andra avenyn. Lätt! P&K
Förrästen, Kanye West är grym live!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0