That's not my cup of tea, you know.

Inte min dag idag!
Inte nog med att jag haft världens träningsverk i höften (av alla ställen) så har jag ramlat och slått i mitt jobbiga knä som jobbat sig sen jag gick i trean eller nåt så nu har jag fått en öm kula där med, toppen! YES! när jag väl kom på benen igen efter en rejäl vurpa så fann jag mig i att mina favorit byxor spruckit i rumpan.  Går inte att laga heller för de sprang på så knepigt sätt:( Tråkigt för mig, absolut! Aja, ett par byxor är ju inte hela världen, tur man inte slog ut tänder eller nåt annat.. Nu tror säkert alla som läser att jag är nån klant som går runt och ramlar hejvilt över allt men vi åkte faktiskt skridskor på idrotten. Yeye, sen efter skolan så gick jag hem till Caroline och åt lite mat sen paltade vi på oss rejält med kläder och gav oss ut på en entimmas promenad, skit skönt! Blev iaf på lite bättre humör när man umgås med den romp-ungen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0