Lill-Lördag.

Då var onsdagen kommen, två dagar kvar till helgen och Fallens dagar. Ska bli lite kul, det är väl ungefär denna helgen som de flesta,  i alla fall jag, ser fram emot under året. Förutom min födelsedag då och julafton. Nästa födelsedag blir man 18 då;) göttkött! Fast det är väl som de flesta andra fördelsedagarna antar jag. Funderar på att ha värsta festen, men jag får se. Ska ju ha råd att åka till Cypern i Februari och Egypten månaden efter. Ekonomin sviker mig just nu.. Har ingenting att göra just nu och blir shoppingsugen som alltid. Fan vilket deprimerande liv jag har(för tillfället). Ligger i soffan och skriver, ser inte ens vad jag skriver så detta inlägget får bli som de blir.. Hundra stavfel och så vidare. Nä om man ska ringa och väcka julia och se vad hon gör en dag som denna. Ciao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0