Lördags och idag

Gårdagen var riktigt mysig. Vattenpipa, öl och vin. Bättre kan det inte bli! Trevlig umgänge också. Hemma hos Anton satt vi och kvällen blev dock inte allt för lång. Själv var jag i säng klockan 3. Mamma ringde och väckte mig i morses. Klockan halv elva. De flesta som ringer hit har en tendens att väcka mig:P fast jag sov inget vidare ändå, så det gjorde ingenting. Käkat frukost nyss och pratat med Krille i telefonen- länge. Jag kände att jag behövde prata av mig med någong jag litar på. Det är inte många jag litar på. Tillit är någon man ska vara stolt över om man har, någon som faktiskt inte alla kan ha. Har du tillit ska du bevara det väl. För ingenting är mer värt än någon man litar på. Det brukar också kallas "lojala vänner".. något det fins mindre gott om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0