Nattbad

Gårdagen. Efter att ha cyklat runt lite i staden och kikat en snabbis vid nattbion, som igår visade "Ett öga rött" bar det iväg till badhuset där vi hade planer på att bada. Halv vägs dit, ungefär vid swania kom de två tjocka tanter(danskar) och gick framför oss så vi försökte få dom att akta på sig.. "TUT TUT" sa jag minst fyra gånger.. Julia plingade med sin cykel men fan vad sega dom va. I alla fall så när jag va ca en decimeter bakom dom fatta dom att dom nog skulle flytta på sig. Så en va dom öppna käften och sa nåt grötigt i stil: E diu fåa änvändä ringklågan. Och jag och Julia kollade bara på varandra och började bokstavligen Gap Skratta. Haha, fan va fult de lät. Va ju inte med på att en dansk käring skulle skälla ut en utanför Swania en tisdagskväll som igår. Well well, väl vid badhuset vågade vi inte klättra över stängslet så vi cyklade vidare till kanotbryggorna där vi skulle möta Addih och hans kompis. Så vi badade ett tag sen fick jag dra hem. Mycket mysig ikväll :) och vattnet va sådär riktigt varmt. Sommarvarmt! Nä nu ska jag ner till körskolan och göra lite teori. Adios


Kommentarer
Postat av: jeak

duh få faen aväne rinklåcka!

2008-07-30 @ 14:09:19
Postat av: erika.

HAHAHA

2008-07-31 @ 01:06:08
URL: http://similarsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0