Shopoholic

Gårdagen i Göteborg var riktgit myig och riktgit trevlig - som alltid när jag umgås med Robert. Jag hann knappt ut ur bussen förrän jag köpte mig ett par byxor, kort sagt första affären. Robert lika så, men riktigt snygga! Vita Jeans och dom satt som gjorda på honom. Jag köpte ett par högmidjade stuprörs Jeans från Bikbok, rea;) moahaha.. I alla fall, så köpte jag mig ett par nya skit snygga örhängen. Guld, nä inte tiktigt men de skulle iaf likna guld:P snyggt snyggt..! Köpte mat och godis för dryga hundralappen med, bra jobbat Erika! Ågren nr1. Så idag skulle jag egentligen ut och käka Sushi med Simona med stackarn hade åkt på en förkylning. Så det får bli en annan dag. Så min dag är helt oplanerad för första gången på riktigt länge! Funderar på att lägga mig en stund ute i solen, men det är så mycket moln på himlen så jag hinner väl knappt lägga mig innan solen går i moln. Suck!:( Dessa svenska somrar... Ska det alltid förbli såna här kassa somrar? Jag kommer bli galen och flytta utomlands! Lovar.. Aja, nu ska jag koka mig lite te och smyga mig ut i alla fall. Puss och kraam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0