Göteborg

Kom på första lektionen och skolkade resten, solen skiner ute och vem fan är i skolan då?  Inte jag i alla fall.. Har nu köpt mitt fritids kort och fått pengarna på mobilen - igen:) Skönt! känner mig helt off utan pengar på nallisen.. Men men, skulle egentligen till Göteborg med Robert idag men det blev för sent så vi struntade i det. Men jag ska ju ändå till Picknickfestivalen i gbg i morgon så då ska Robert så klart med:D Kanske ankivanki med. I hope!:) Har som sagt väldiga förväntningar och mamma har köpt massor med gott som vi ska ha med oss, melon, kex, ostar, pålägg snacks osv.osv. En riktig fetis ska jag va imorgon, men vafan!? Det är ju föfan sommarlov om en vecka(exakt). Ska väl ta en dusch nu och se var Julia gör, kanske utgång? Well see.. Puss på er alla :) Ha en fortsatt trevlig dag o hoppas inte alla solnördar (som jag) bränt er allt för mkt i solen idag;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Orka skolka på grund av lite sol! ;P Visst, jag skolkar för att jag inte orkar med skolan, men det är en helt annan sak.



:D

2008-06-06 @ 23:56:14
URL: http://zholurz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0