Nuet

Avslutning i över morgon då:) (Torsdag) och studenten på Fredag! Fira stora systern och så ut och kalasa lite, om jag orkar. Slutade tidigt idag, hade bara två lektioner varav en väldigt flummig. Det var bara Jag,  Adde, Tobiie, Elin, Annelie Ciffe och Jenny som va duktiga nog att komma på Idrotten. Segt, kunde ha tagit sovmorgon men förhoppningsvis fick man ett plus i kanten nu;)  Börjar klockan halv ett imorgon och tio på Torsdag. Skönt! Har sovit i två timmar nu men är fortfarande helt slut, usch jag mår illa! Ska nog ta en kopp grönt te nu och fundera lite. Funderar endel nu, överanalyserar allt, de kan inte vara allt för bra. Inte om man tänker så mycket som jag! Pussilurken,  skriver kanske mer sen om jag inte deckar av. Trött ass hell!


Tiderna förändras och vi med dom.
Tiden som bara går och aldrig kommer igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0