I'm in a bad mood

Dagen började på topp, jag slår upp ögonen när klockan ringer och jag mår toppen! Ah, ner och göra en baota frukost och sen sätta sig här vid burken och försöka bli klar med svenskan. Ha ha, trodde jag ja! Hela jävla familjen är kaos och det är värsta bråket här nere så mitt topphumör slutade på minus och frukosten blev inte ens av. Inte speciellt pepp just nu men som sagt man måste ju, jag vill ju lyckas. Jävla skit då att dom alltid ska bråka och förstöra mitt humör, alltid på morgonen med! Kan dom inte börja på kvällen nästa gång? För då ska man ju ändå sova. Ska nog ut på en promenad sen, även om inte vädret är det samma som igår så är väl det den bästa medicinen mot dåligt humör. Sen när jag kommer hem kan jag lika gärna passa på att Sola några minuter. Tror inte jag kommer få gjort särskillt mycket nu eftersom jag är så jävla frustrerad och irriterad. kommer väl bli i vanlig ordning. Jag gör allt som verkar kul, promenad, sola m.m.. och sen blir klockan visst elva och det är försent att plugga. Precis så kommer det bli! Men nej, jag ska fanimej bli klar med det jävla tråkiga helvetet nu och så kan jag läsa ut boken i veckan och jobba klart med resensionen till måndag efter lovet.
over over over over / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0