night

Sitter här i bara mjukisbyxor och linne och äter godiset som jag tidigare köpt. Skummar ideér till reklamprojekter. Låter pluggis men jag har ingenting annat för mig så då tycker jag nog att man lika gärna kan göra lite nytta. För det blev ju ingen utgång ikväll eftersom festen jag skulle på knappt hann starta innan alla fick gå. Jag gick ner till stan och stod och pratade lite skit med Erik som var inne på oleary´s. Jag tänkte gå in men jag orkade inte få nobben när det var så lång kö och det var väldigt kallt ute. Det blev ingen kalas kväll i alla fall men så blir det ibland. Ska bli kul att träffa Karrikarran imorgon, om hon blivit bättre vil säga:P Stackarn hat gått o blivigt suk. Men men, om inte Karriakarran så får jag väl ragga upp Caroline på en fika o en långpromenad. :P
Här kommer en bild, go' natt!

372471-106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0