none update

Förutom att man är tröttast i hela universum så är jag nog den mest klantigaste personen. Somnade på Samhällskunskapen - på min väska där min mobil låg i. Och på något konstigt vänster lyckades jag låsa upp knapplåset och ringa upp något jävligt dyrt nummer. Innan jag lade huvudet på väskan låg mitt saldo runt 58kr men beloppet var dess värre inte det samma när jag checkade efter lektionen. 8.50kr fanns kvar! BRA JOBBAT ERIKA! Grattis! En på tusen och hon lyckas. jävla dum höve. Då går den sista hundralappen som finns kvar av studiebidraget till att fylla på mobil jäveln. Fan vad sur jag var efteråt:P Haha, fortfarande lite irretaerad men det var ju bara en bagatell, det kunde varit värre.. Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0