The Hills v.s. kaffekärring

Gud vad jag har snurrat i natt. Trott att telefonen har ringt vilket den inte gjorde. Gick upp och slängde i mig lite frukost för att sedan ta morgonpromenaden, as usual. Men orkade inte gå ut idag för de är så dåligt väder och kylan lockar mig inte det minsta. Käns inte ens friskt. Det får bli några avsnitt med The hills istället och en kopp kaffe. Låter hyfsat bra:) Ska kanske åka till göteborg på gratisfest med Julia ikväll, vore fruktansvärt kul! Alltid kul att umgås med gamle bettan (julia aså). Fast jag blev inbjuden på Chillkväll hos krille som bara bor gatan ned. Då blev jag genast lite fundersam, orkar nog inte åka till göteborg med tanke på tåg osv. Har ju en tendens att röraihop allt därnere och missa tåg m.m. Så det lutar mest åt myskväll hos kille. Men Julia ska ju med då också är klart:) Nä nu ska jag checka lite The hills och smutta kaffe(käring). hejhopp


Kommentarer
Postat av: Julia

Förutom att andreas pajja allt ihopa. Smart!

2008-04-02 @ 21:37:24
Postat av: erika

Precis! Han var ju en sån jäävla partyprisse har jag hört:P

2008-04-03 @ 19:08:36
URL: http://similarsis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0