Ipren, min bästa vän!

Kollade precis på "Djävulen bär prada". Inte så bra som alla andra sa men den var bra:) Lite små rolig och rätt mysig. Påminner mig lite om mitt eget stressiga liv. Ha ha! Well well, seg. Måste börja plugga och det suger! Har bultandehuvudvärk. Fick inte många timmars sömn inatt och som grädden på moset försov jag mig. Fick slänga på sminket och kläderna, hoppa på cykeln och trampa iväg till skolan. Men till min förvånan kom jag i tid, lite innan vi började till och med. Good! Bra jobbad där, Erika! Funderar hur det blir med dedär pluggandet... Är ju inte riktgit frisk ännu så det är väl däför man är seg. Vill verkligen inte missa Grafen imorgon och genomgången av MPR-provet så jag får helt enkelt bita ihop. En Ipren, lite kaffe och sen är det bara att tuta och köra!  So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0