Tråk med ett stort T

Dagarna knallar förbi, fast just nu väldigt segt känns det som. Vaknade klockan nio idag och var sådär jobbitt pigg men ändå sådär jobbigt trött så jag låg kvar en kvart. Sen så gick jag upp och möttes av den här sköna sommarsolen som bara stekte mig... Eller kanske inte. Pisseväder som vanligt, jo det käns faktiskt rätt att säga som vanligt för det är ju så, tyvärr. Vill ha sommar nu, men än någonsin.
Ska ner och fika med en vän på strandgatan lite senare, om vädret vill sig. Rätt mysigt. Ska försöka få mig en långpromenad sen med. Satt och tryckte i mig chips igår och cola. Nä om man ska ta tummen ur nu och dra dendäringa promenaden. / eee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0