Valborg

Firade Valborg med min favorit Robert. Vi gick runt på stan ett tag innan vi drog oss ner till Gamledal där det ryktades om att "alla" andra skulle vara. Jag och Robert var förövrigt ovanligt utstötta för alla var fulla och glada, knappt så dom kunde stå upp endel. Men men, vi gick runt där som små utstötta lamm och bara såg allmänt bortsprungna ut. Lite sådär halv pinsamt, men vi hade ju varandra:). Sen efter ett tag så samlades ett dussin mäniskor runt en kille som däckat och jag tänkte:
- Nä, jag ska fan inte vara morsan nu och få ryka in som alltid.
Men ja, det blev ju som det blev och mamma Erika fick ryka in i alla fall. För ungarna hade ju inte vett på någonting, släpade runt pojkstackarn som om han vore en docka. Puckona hängde honom över ett el-skåp. Korkade eller vad? Då fick jag ryka in och lägga honom i framstupa sidoläge så han inte skulle kvävas i sina egna spyor. Men hans föräldrar kom till sist så det löste sig väl. Undra hur stackarn mår idag? Sveriges baksmälla. HE! Aja så kan det gå om inte haspen är på. Alla är väl med om det nån gång kan jag tänka. Och apropå fyllekajor så mötte vi (för mig första gången) en vuxen som låg däckad på gatan. Ha ha! och dom klagar på oss ungdomar, skräll! Träffade också en kompis Jimmy förförsta gången. Trevlans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0