23:25

Ligger med Sandras mac i knät.. Måste erkänna att de känns lite fräckt sådär. skojar! Pratades vid med Amanda för en stund sedan. De va trevligt att höra hennes ljuva stämma kvittra i andra sidan luren! Det var nog närmare en vecka sedan jag pratade med henne senast i telefon. Mindre bra! Nåja.. Vi träffas ju ändå om sisådär fyra veckor. Jag får lov att hålla ut!

Min kväll har inte varit speciellt lärorik, inte de minsta kul heller.. urk! Mest bara suttit och stirrat hål i väggen, käkat havre kakor, som förviso var väldigt goda, och turkisk peppar. Mörk chocklad faller nog mig mer i smaken. Känner mig onyttig! Men jag ska på skivstång imorgon, så de lär väl kännas bättre.
- Min sängs ser väldigt mjuk ut! Är klockan för ung för sängen en lördaskväll som denna? Tveksamt...
Tror jag avslutar mitt inlägg här. God natt alles! Have a good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0