8:00

God morgon alles! Jag hade allvarliva sömnproblem inatt. senast jag kollade på klockan var den halv tre så jag kan ju upplysa allmänheten om en trött erika (som säkert kommer vara på dåligt humör). Känner mig väldigt stressad just nu, för jag vet på ett ungefär hur denna dagen kommer se ut, in i minsta sekund, ungefär. And it goes: skolan till 16:00, möte till 17:00 (ca), hem och äta sen till friskis och träna.. Kommer väl hem sisådär runt 20:00snåret, chilla nån minut och äta och sen blir väl kolckan närmare 21:00-21:30 och efter det blir det RÅ-plugg på svenska, för jag har prov imorgonbitti. URK! Jag känner som i tidigare skede att antingen kommer någon tragisk människa, dödar mig, och skonar mig från detta hemska prov eller så dunkar jag huvudet i tangentbordet just nu och svimmar av, förhoppningsvis i koma, sen vaknar jag på onsdag kväll och missar provet, men i bästa fall vaknar jag på julafton:) katjing!


Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Hoppas du får en bra dag idag! Jag tänkte bara fråga vad brukar du göra för att lyxa till vardagen lite extra??

2008-11-17 @ 08:08:09
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0