Gott folk

Morning gott folk! Sitter här och gör lite komplettering i median. Stannade hemma idag med. Men jag vill inte missa foton imorgon(fredag, weei) så jag tror jag går på den imorgon. Eller så skiter jag i den med. Jag är ju trotts allt sjukling. Anyway, så åker jag till mormor imorgon. Ska bli mysigt, för de va längesen jag träffade min lilla mormor. Och morfar;). Men jag har stora funderingar att slagga över till söndag. Då kan man bara sitta där och uggla framför tv:n med lite te eller någinting annat. Utan att behöva lägga ett finger i kors. En anledning att bara va, sitta och ta det lugnt. Så får de bli! Men de hade jag nog nästan bestämt mig för innan;).  Ska nog låna mormors symaskin ett slag med. Så rolig att sy. Nu ringer telefonen för fulla muggar. måste ta de, skriver mer sen, tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0