Home, sweet home

Ja, då var man hemma igen då. Haft en väldigt lugn och skön helg, utan gap och skrik från övriga familjemedlemmar. löve. Jag och mormor var ute på Överby i Lördags och jag fick köpt mig domdär träningsbyxorna som jag kikat in och så en concealer. good. Plus att min lilla mormor köpte mig ett par vinterskor, det var ju bra. Precis vad jag behövde, eftersom min ekonomi vekav halvvägs så.. det var uppskattat! Hittade en SKIT(!!!)fin stickad kofta som jag bara Måste ha!! Den var dock väldigt dyr så jag får lov att spara för att ha råd. Anyway, så ska jag plocka mina ögonbryn nu(fåfäng som jag är) sen blir det en stoor kopp te och Andra avenyn:) As every sunday. Peace n' love Erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0