I mina sinnens fulla bruk

Sitter och lyssnar på whitney houston - how will I know och smuttar lite på kaffet jag nyss värmde. Orkade närmligen inte brygga nytt. Mina hjärnceller jobba som aldrig förr, men ändå når jag inte det resultat jag vill. Men å andra sidan kan man väl inte göra de när man har ca 5timmar på sig att plugga in 23 sidor historia. Men ett godkänt borde jag kunna uppnå, tycker man ju. Inte kommit halvvägs än men jag är noggran. Kanske inte borde vara så noggran när man inte har speciellt lång tid på sig? Strunt samma, får hinna så långt som går sen plugga in de som blev. Ska fortsätta dricka mitt kaffe och lyssna till musiken. puss löv / erika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0