Lediga dagar

Usch min näsa värker och svider. Tätare än aldrig förr känns de som! attans. Satte mig precis här vid burken igen för att lyssna igenom lite gamla låtar som, Kanye west - homecoming, Counting Crows - Colorblind, Jose González - heartbeats mfl. Bra låtar alltså! Ska sätta mig med ännu en film snart tänkte jag.. The hottie and the nottie (Paris Hilton film, haha). Verkar rätt kass och sådär löjlig men den måste jag ju bara se. Paris Hilton är ju  såå bimbo. Anyway. Halkan på Torsdag skiter sig, förbannat också(!!!!). Att jag ska bli sjuk så jävla olägligt jämt då:( Får bli runt den 20:e istället.. Men men, de är väl inget brådska heller antar jag. Fyller ju 18 om två månader och två veckor eller nåt så jag kan ju ta min tid kanske.. tycker man ju. Nä om man ska göra sig lite te och sätta sig framför tv:n med lite hottie nottie kanske;) ciao bellas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0