Morgondagens program

Imorgon blir det sovmorgon till kvart över ett och sen bär de, som alla andra vardagar, till skolan och efter de ska jag till körskolan och göra teoriprov/köra och tillbaka till dendära god damn skolan igen och greja i grafen, öppet hus. BLÄ! men men, vad gör man inte för sitt kära program. Jag ska greja med mitt magazine som jag just nu håller på med. Annars blir de mingel och lite tilltugg;) Fast bara för oss media elever så de gäller för mig och Karin o vara i tid för o få oss våra baguetter. 

Dagens då! Idag har min dag sett ut som såhär: Skola, trött, trött, trött, trött... Åker hem, käkar lite krubb sen bär de av till friskis- kör lite och nu är jag hemma igen. Kul dag?.. Nae, inte direkt, men höjdpunkten är ju att få träna såklart. Nå, om man ska se till att få i sig lite food och sjunka ner i soffan med lite grönt te och andra avenyn. Sound good, ha? ;)  Bye all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0