ops!

De tidigare inlägget var nog en aning överdirvet. Men i stundens hetta var jag bara tvungen att skriva av mig min frustation över min tidigare upptäckt. Saken är den att jag faktiskt inte bryr mig såå mycke om någon, låt mig använda ordet, härmar mig med kläder osv. Faktum är att det faktistk är rätt kul, det bevisar ju bara att personen/personerna i fråga tycker jag har snygga kläder m.m. De är ju faktiskt helt ok! å andra sidan kan man väl inte räkna med något annat med de få affärer vi har här i Trollis, och desutom äger man ju inte märket och där med ingen ensamrätt;). MEN att någon ska försöka vara som någon anna och prata och försöka uttrycka sig som någon annan... de tycker jag bara är pateiskt, rätt och slätt. Näväl, nog om det! Det blev ingen skola idag heller.. Kännde mig faktiskt sämre imorses, huvudet var fruktanvärt tungt och halsen värke, crap! men så ska jag ju ändå spendera min helg ute i sjölanda hos mormor och morfar så jag lider ingen större smärta över det. Nä, om man ska packa lite behövligheter? eller kan man säga så? Ja ja, ska i alla fall få mormor med mig ut till Överby imorgon:) Sugen på att shoppa lite, en fika på det så är jag i himmelen! Aloha /erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0