Tisdag

Tråkig dag i skolan.  fast det har väl aldrig varit särksillt roligt i skolan. Men men. Fick hämtat nytt recept och så köpt lite smått och gott på stan, plus en mysig fika med Anni på Espresso:) Chai-latte, I love! Så himla goo' alltså. Särskillt med soja mjölk, men de hade dock inte jag i min. Så nu är man hemma igen och taggan inför pluggandet(NOT). Orkade inte gå till körskolan så de får bli imorgon på den fyra timmar långa håltimman ist. Sen ska jag hämta min jacka hemma hos Amanda. PLUS att de bli utvecklingssamtal imorgon. Blää! Döda mig. Nä, om man ska börja med historian kanske? Förresten! Det blir så fort mörkt nu, mysigt ju! Redan halv fem är de mörkt här i trollis. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förresten stavas det :-P

2008-11-12 @ 14:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0