a piece of paper

Sitter med hemtentan nu som egentligen skulle lämnas in före 11 i morses. Well done! Orkade inte bry mig, gick hem efter första lektionen för jag var för trött för att (ännu en gång) orka bry mig. Men nu får jag jobba igen det.. Fast det gör ingenting, rätt skönt att plugga ibland. Som nu, lyssnar på lite bra musik och dricker te. Är ensam hemma vilket gör saken ännu bättre. Kan spela så högt jag vill utan att någon klagar. Det är bra! Annars går det bättre i skolan, gjorde klart min affisch idag, hoppas den(jag) vinner;) Men det tvivlar jag på, konkurrensen är hård. Men men, vinna är inte allt.. Längtar till höstlovet av två stora anledningar:

1. Amanda kommer till Trollis, vilket innebär att hon är bokad med mig tills dess att jag drar... Anledning nummer två;)
2. TYSKLAND med familjen Karlsson. Längtar som faan! Dels ska det bli skönt att komma bort från denna värdelösa stad och så ska det blir kul att festa och släppa alla hämningar ihop med världens tok-julia:) Blir säkert bra! Vi ska bada på bad-hotellet med. Ha ha. blir superduper!

Back to work.. kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0