candy, candy, candy

Jag har ätit choklad idag! Usch!  Och så har jag världens träningsvärk, jag menar verkligen det! Knappt så jag kan stå på mina ben, jag dör! men det blir träning imorgon igen:) skulle egentligen spruingit idag men värken och vädret håller mig inne. By the way, talades vid med Amanda i telefonen förut, mycket behövande! Saknar henne som aldrig förr just nu och jag längtar till helgen. Vi ska ha såå kul!:) Ut och festa, träna och bara ha de allmänt mysigt och underbart! (nu låter det nästan som vi är ett gammal gift par, men de är vi ju också.. men bara nästan;) Löve! Nåja, funderar på om man ska börja på sin rapport till naturkunskapen? Den ska ju ändå vara inne på Fredag. Skiter nog också i Svenska provet imorgon.. orkar bara inte, och jävligt dumt att lägga två stora prov efter varandra. Så provet får jag ta efter lovet helt enkelt.

En sak till! Jag bokade min halka idag!:D bra ju? Jag är överlycklig
pusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0